Otázky a odpovědi

1. Je možné platit na dobírku?

Ano, při objednávce zvolte platba dobírkou a zboží zaplatíte až při převzetí.

2. Je možné Loďku vyzvednout osobně?

Ano, pouze v Brně po domluvě na tel. 737241955. V košíku vyberte dopravu PPL, platbu Dobírkou a do poznámky napište Osobně Brno. Dopravné Vám nebude účtováno, platíte pouze za cenu zboží.

3. Jak dlouho budete objednávku doručovat?

V případě že je skladem, odesíláme následující pracovní den - objednávku máte do 2-3 pracovních dnů doma.

V případě ze je na externím skladě, odesíláme do 5ti pracovních dnů - objednávku máte do týdne doma.

V případě že je zboží na objednání, doba dodání je až 30 dnů.

4. Jak je dlouhá záruka?

Prodávající poskytuje na Zboží prodávané prostřednictvím e-shopu záruku v délce 24 měsíců, vyjma poklesem kapacity baterií, kde je záruční doba 6 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží kupujícím.

5. Jak uplatnit slevový Kupón?

U zadávání kontaktních údajů je kolonka (Slevový kód), zde kód vložíte a kliknete na uplatnit. Sleva se Vám automaticky uplatní k dané objednávce. 

6. Jsou lodičky k něčemu?

Ano! Lodičky jsou nejen skvělá zábava a zpestření na rybách, ale díky ním, dovezete návnadu a krmení přesně na místo, které chcete a budete mít mnohem více úlovků. :-) Petrův zdar!

7. Do jakých zemí doručujete?

Doručujeme do zemí: Česko, Slovensko, Německo, Maďarsko a Polsko.

8. Doručování na výdejní místa/BOX -  PPL/DPD

V případě zájmu doručit Váš balík na výdejní místo popřípadě do boxu při volbě dopravce PPL nebo DPD. 

Prosím při objednávce zvolte daného dopravce a do poznámky uveďte do jakého výdejního místa máme balík zaslat.