Záruka

Prodávající poskytuje na Zboží prodávané prostřednictvím e-shopu záruku v délce 24 měsíců, která počíná běžet převzetím Zboží Kupujícím.

Reklamační řád

1. V zájmu urychlení reklamačního procesu je vhodné, aby Kupující předem kontaktoval Prodávajícího na e‑mailovou adresu: objednavky@lodkynaryby.cz. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne jinak.

2. Po obdržení reklamovaného zboží Prodávajícím bude Kupujícímu obratem e-mailem odeslán Reklamační protokol, a to na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v Objednávce nebo sdělenou mu Kupujícím při uplatnění reklamace

3. V případě uznané reklamace, kde není možná výměna Zboží či odstranění vady, budou peníze za Zboží včetně částky za poštovné a balné zaslány na účet Kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání Zboží vzniklé v důsledku Kupující zvoleného způsobu dodání Zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání Zboží nabízený Prodávajícím.

4. Běh lhůty pro vyřízení reklamace je pozastaven v případě, že Prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (zejména části Zboží, další podklady). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od Kupujícího v nejkratší možné době od uplatnění reklamace Kupujícím. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů Kupujícím.

5. Prodávající vyrozumí Kupujícího o vyřízení reklamace na e-mailovou adresu uvedenou v zaslané Objednávce nebo sdělenou mu Kupujícím při uplatnění reklamace.

6. V případě, že věc při převzetí Kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku Kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od kupní smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím věci o vadě věděl nebo ji sám způsobil.

7. Veškeré prodané zboží v případě závady musí projít reklamačním procesem. Nelze použité, rozbité zboží vyměnit za nové. Zboží musí projít servisem pro vyhodnocení závady, uznání případné zamítnutí reklamace. Poté je zboží buď opraveno, vyměněno za nové, případně vrácení peněz za zboží.